Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

yläsänky

(1/5) > >>

apuapapua:
Meillä harkitaan matkailuauton laittoa, tällä hetkellä on vaunu. Tuo alas laskettava yläpeti mietityttää. Toimiiko hyvin, onko hankala käyttää, kestääkö pari (lähes) satakiloista joilla tapana tehdä sängyssä muutakin kuin nukkua  ;D Alhaalle on tietty mahdollisuus laittaa peti mutta sitten menis pöytätila. Mukavuutta rakastavana ei viittis aina petiä päiväksi purkaa. Käytäntöhän sen tietysti näyttää mkä ratkaisu paras mutta ennen ostoa pitää kaikki miettiä ettei sit kaduta. 

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: apuapapua - 12.08.2014     kello on 11:16 ---Meillä harkitaan matkailuauton laittoa, tällä hetkellä on vaunu. Tuo alas laskettava yläpeti mietityttää.

--- Lainaus päättyy ---

Onko siis kiveen hakattu, jotta pitää olla integroitu, jossa on laskettava peti?

ihaa:
Onhan niitä puoli-integroitujakin alaslaskettavalla sängyllä ja jos en väärin muista niin jossain olen nähnyt painorajan 150 kg eli olisi enempi lapsille suunnattu, 2010 vuosimallista alkaa noita löytymään.

kimi:
Käyttömukavuutta on se että, kaikille mukanaoleville on vuoteet aina valmiina ja että, pöytäryhmä/ istuintilaa on niille jotka ei makaa sängyssään.

Alaslaskettava vuode tekee allaolevasta pöytäryhmästä käyttökelvottoman (ainakin niissä joita itse olen katsonut) ja sängyn kustannuksella on usein myös kaappitilaa vähennetty.

Alkoviautolla pienellä sellaisella olemme monta reissua tehneet kahdestaan ja se toimi, tarvittaessa pöytäryhmän sai vuoteeksi.

Jos tuon nykyisen puoli-integroidun vaihtaisin vaihtaisin sen muuten samalla pohjalla olevaan, mutta alkovilliseen. Auton/vaunun ostaminen sisältää yleensä nipun kompromisseja ja tuo alaslaskettava vuode on yksi niistä, helpompi se on kun pöytäryhmästä vuoteen tekeminen päivittäin mutta molemmissa pöytäryhmä jää käyttämättömäksi kun joku käyttää vuodetta

88k5:
Niin, miksikäs perheen "päiden" pitää kömpiä sinne alaslaskettavalle - vai olisiko auto niin pieni, että ei muuta kiinteetä?
On kait integ. ja ½integ. autoissa lisänä vars. pari- tai erillissänky(t)..

Mahtaako noihin nostovuoteisiin mahtua jättää petarit, peitot ja tyynyt paikoilleen, ettei vatvoa tarvitse?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View