rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: IPad  (Luettu 20508 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:21
  • Kulkija
Vs: IPad
« Vastaus #90 : 25.07.2014 kello on 10:16 »
Yhdistetty uusi ketju olemassaolevaan vanhaan.

iPadin akku kestää varsin hyvin käytössä, kokemusta jo jokunen vuosi. Jos haluaa säästää niin sitten halpa Android, jos haluaa helpon ja toimivan kamppeen niin iPad.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:44
Vs: IPad
« Vastaus #91 : 25.07.2014 kello on 10:30 »
Taisi se alkaa.
Ja mielestäni voi myös huomioida sen, että win pohjaisiakin on ja valintakriteerit on eri eri ihmisillä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.09.2016 kello on 18:24
Vs: IPad
« Vastaus #92 : 25.07.2014 kello on 11:47 »
Ja mielestäni voi myös huomioida sen, että win pohjaisiakin on ja valintakriteerit on eri eri ihmisillä.

Meillä on taloudessa 2 Ipadia, Android tabletti ja Win RT tabletti. Kaikilla noilla minä saan tarvittavan nettisurffailun yms. suoritettua, eli ei se ainakaan käyttiksestä ole kiinni.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:44
Vs: IPad
« Vastaus #93 : 25.07.2014 kello on 11:57 »
Meillä on taloudessa 2 Ipadia, Android tabletti ja Win RT tabletti. Kaikilla noilla minä saan tarvittavan nettisurffailun yms. suoritettua, eli ei se ainakaan käyttiksestä ole kiinni.

Yhteensopivuus talouden muitten laitteiden kanssa voi monelle olla ehto.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:21
  • Kulkija
Vs: IPad
« Vastaus #94 : 25.07.2014 kello on 12:58 »
Helpottaa elämää huomattavasti. Vaan nyt on tullut raja vastaan, kun kaikki roippeet on samalla iTunes -tilillä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: IPad
« Vastaus #95 : 25.07.2014 kello on 13:27 »
Mulla on käytössä win7 ja linux läppäri ja Ipad sim kortilla ja Samsung älykköpuhelin.

Kyllä siinä vain niin on käynyt, että tämä padi kulkee mukana isossa povitaskussa.
Nettihommiin hyvä ja näyttö ja sen zoomailu erinomaiset. Ei tarvi lukulaseja.
Käytän sitä myös muistikirjana,  kalenterina yms.
Edit, niin tässä on näytön vuoksi erittäin hyvät karttaominaisuudet, se on veneessä plotterina myös
Antenni on hyvä. Kun samsungi ei löydä kenttää, tällä saa vielä yhteyden erämaista.

Ne huonot puolet.
- hinta on helvetillinen, ilman sim paikkaa tämä on huono
- tyyiikäs ulkonäkö tekee tästä ikävän liukkaan pideltävän, yksi näyttö jo halkaistu pudottamalla
- tietojen ulossaanti käy kätevästi vain pilvissä, eli hyvällä nettiyhteydellä,usb illa saa vain kuvat ulos
- muisti on pieni, eikä sitä voi laajentaa. Jos aikoo tähän koko elämänsä arkistoida, pitää olla muitakin Mac koneita.
- vaikea jakaa nettiä tai muodostaa yhteyttä muiden valmistajien laitteisiin wifi tai bluetootti
- copy paste on joskus työläs kosketusnäytöllä, linkit postiosoitteet yms
- kaikki wintoosan perusjutut löytyy, mutta ehkä joutuu hakemaan Apsin joka taas mutkistaa käyttöä.

Hieno peli muuten,  minulla Logitechin usb näppäimistö kantena, erittäin hyvä lisälaitos