rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Pierusovellukset  (Luettu 6177 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Pierusovellukset
« : 13.05.2014 kello on 14:01 »
Työn puolesta oli lainassa pitkään toi Nokia tabletti Win 8.1 ja oli lapin reissulla mukana. Siihen ei koskenut aikuiset eikä lapset.
Olisi varmaan mennyt maine kavereitten keskuudessa  ::)
Työtä tekevät valitsee helposti Win 8.1:n. Olen myynyt niitä runsaasti Androidien ja i-tuotteitten tilalle.

Näin reissaajana en edes ymmärrä muuta vaihtoehto käytettävyyden kannalta ajateltuna.
Nk pierusovelluksia ei niin paljoa tarjolla, mutta eihän niitä tarvitsekaan.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
  • Epsoo
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #1 : 13.05.2014 kello on 14:50 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #2 : 13.05.2014 kello on 15:44 »
Tämmöisiäkö tarkoitat? ::) :laugh:

http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/fart-nukes-free/ba726406-4a69-e011-81d2-78e7d1fa76f8
En vaan kaikkia niitä Androidin miljoonaa sovellusta. Mistä ei ole enempää hyötyä kuin peppuvaosta tulevasta ilokaasusta.
Kyllä kaikki käyttäjät tietää mikä on "pierusovellus"  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #3 : 13.05.2014 kello on 16:03 »
Eihän se ole oikea vaihtoehto että Sovelluskaupasta saa vaikka 190 erilaista sovellusta , mitkä ei eroa toisistaan. Ainoa yhteinen tekijä ettei niitä tarvitse.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
  • Epsoo
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #4 : 13.05.2014 kello on 16:12 »
Eihän se ole oikea vaihtoehto että Sovelluskaupasta saa vaikka 190 erilaista sovellusta , mitkä ei eroa toisistaan. Ainoa yhteinen tekijä ettei niitä tarvitse.

Kerroppa vaikka kolme sovelluskaupasta löytyvää sovellusta mitkä eivät eroa toisistaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #5 : 13.05.2014 kello on 16:39 »
Kerroppa vaikka kolme sovelluskaupasta löytyvää sovellusta mitkä eivät eroa toisistaan.
Nämä eivät eroa toisistaan.
Kaikki on turhia  :laugh:
https://play.google.com/store/apps/category/GAME_WIDGETS

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
  • Epsoo
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #6 : 13.05.2014 kello on 16:58 »
Nämä eivät eroa toisistaan.
Kaikki on turhia  :laugh:
https://play.google.com/store/apps/category/GAME_WIDGETS

Kyllä ne minusta eroaa hyvinkin paljon toisistaan, esimerkiksi piano ja sudoku on mielestäni aika erilaisia. Ja uskoisin että esimerkiksi sudoku ei sudokun harrastajille ole suinkaan turha, vaikka se sinulle ehkä on.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #7 : 13.05.2014 kello on 18:10 »
Kyllä ne minusta eroaa hyvinkin paljon toisistaan, esimerkiksi piano ja sudoku on mielestäni aika erilaisia. Ja uskoisin että esimerkiksi sudoku ei sudokun harrastajille ole suinkaan turha, vaikka se sinulle ehkä on.
No en nyt alkanut niitä erittelemään, sudoku ja sanaristikot on mukavia. Mutta turhaa siitä on vääntää. Koko suuri käyttäjäkunta puhuu "pieru" eli turhista sovelluksista. Niin sitä on turha kieltää ja vääntää.
Varsinkin kun jopa Google Play kaupassa olevat ovat sisältäneet haitta ja vakoiluohjelmia.  :(
http://www.itviikko.fi/tietoturva/2013/09/26/google-play-liian-vaarallinen-tavalliselle-kayttajalle/201313373/7

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
  • Epsoo
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #8 : 13.05.2014 kello on 21:19 »
eli turhista sovelluksista.

No, nyt sitten voisit määritellä "turhan sovelluksen" jotta päästäisiin eteenpäin, koska väitteesi on pelkkä kehäpäätelmä. Nythän ei ole vielä saatu tietää yhtään "pieru" sovellusta (paitsi se windowsille oleva ;D ).

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #9 : 13.05.2014 kello on 21:25 »
No, nyt sitten voisit määritellä "turhan sovelluksen" jotta päästäisiin eteenpäin, koska väitteesi on pelkkä kehäpäätelmä. Nythän ei ole vielä saatu tietää yhtään "pieru" sovellusta (paitsi se windowsille oleva ;D ).
Tuota, jos sinä tunnet jonkin sovelluksen olevan turha. Niin se on.
Ihan sama koskee minua.
On outoa että it-maailmasta perillä oleva ihminen ei muka ole kuullut Androidin pierusovelluksista.
Täytyy kulkea laput silmillä. ;)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
  • Epsoo
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #10 : 13.05.2014 kello on 21:41 »
Tuota, jos sinä tunnet jonkin sovelluksen olevan turha. Niin se on.
Ihan sama koskee minua.

Se että jokin sovellus on sinulle turha, ei tee siitä turhaa. Se kun voi olla jollekin tarpeellinen. Toisin sanoen tarjoat yhä kehäpäätelmää, etkä siis pysty perustelemaan väitettäsi.

On outoa että it-maailmasta perillä oleva ihminen ei muka ole kuullut Androidin pierusovelluksista.
Täytyy kulkea laput silmillä. ;)

Argumentum ad hominem.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #11 : 14.05.2014 kello on 08:16 »
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ape.soundboard.fartmachine&hl=fi

Lainaus
Kuvaus


Pieru Machine on paras ilmainen hauskaa pieru sovellus Android!
Fart Machine täynnä hulvattomia Matala maturiteetti pieru äänitehosteet klassinen kaikupohjan muodossa. Painele laadukkaita stereo pieru äänitehosteet. Taataan tuntia huumoria ja naurua. Voit pelata useita ääniä kerralla lopullinen pieru kokemus, aseta pieruista tulee päättymättömään silmukkaan tilaan äärimmäisen pranking, ja jopa asettaa pieru äänet soittoääniä! (miksi kukaan haluaisi pieru soittoääni on yli ymmärrykseni, mutta hei vaihtoehto on olemassa).

Ajattele kaikkia mahdollisuuksia. Olet istuu luokassa, ja söpö tyttö istuu vieressäsi ei luulet olevasi mies tarpeeksi pieru edessä kaikille. Totta puhuen et ole. Et voi kaasua julkisesti, se on noloa. Mutta Fart Machine sinun ei tarvitse huolehtia, sillä tämä sovellus tehdä sen sinulle. Käynnistät sovelluksen, pelata squeaker, ja tyttö heti rakastuu! Jee!

Olen aina haluavat parantaa minun apps, joten jätä huomautuksia ehdotuksia asioista voin lisätä, jotta se paremmin! Päivitän perustuvat usein palautetta! Auta minua tekevät tästä parhaan pieru äänikortti app markkinoilla!

Mitä odotat!? Yllättää ystäväsi! Kepponen vihollisesi! Hanki tyttö! Kaikki on mahdollista, kun lataat Fart Machine!


 

 
Ei tarvinnut kaukaa etsiä.
http://www.digitoday.fi/mobiili/2010/09/10/apple-ei-enempaa-pierusovelluksia/201012551/66
Joittenkin sivujen mukaan niitä oli ompulla enemmän, tänäpäivänä taitaa olla Android se kuningas.
En viitsi enempää jauhaa aiheesta, sille on naurettu täällä jo ihan tarpeeksi , ettei muka joku ole kuullutkaan asiasta  ???

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
  • Epsoo
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #12 : 14.05.2014 kello on 16:10 »
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ape.soundboard.fartmachine&hl=fi

Näköjään kopio siitä Windows Phonen pierusovelluksesta. No jotkut tykkää tuommoisista, se heille suotakoon.


En viitsi enempää jauhaa aiheesta, sille on naurettu täällä jo ihan tarpeeksi , ettei muka joku ole kuullutkaan asiasta  ???

Moni on kuullut pierusovelluksista, harva vaan niihin on törmännyt. Ei sinultakaan tullut pierusovelluksen määritelmää, vaikka sitä kysyttiin. Ainoastaan toteamus että kaikki Androidin sovellukset ovat pierusovelluksia (no, määritelmähän tuokin on), sekä epämääräisiä esityksiä turhiksi sovelluksiksi (sudoku, shakki, pianosovellus, jne..), ja nyt tämä viimeisin joka on kopio Windows Phonen pierusovelluksesta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #13 : 14.05.2014 kello on 18:11 »
Lainaus
sudoku, shakki, pianosovellus
No minä en noita ole määritellyt. sudokun otit itse esille ja kerroin sen olevan hyvä , käytän paperilla , samoin kuin sanaristikkoja.

No en nyt alkanut niitä erittelemään, sudoku ja sanaristikot on mukavia.

Eli tuossa alla on lainaus mitä sanoit ja yllä oli minun vastaus , määrittelit ne "minun mielestäni" turhiksi tietämättä vastausta  ???
Kyllä ne minusta eroaa hyvinkin paljon toisistaan, esimerkiksi piano ja sudoku on mielestäni aika erilaisia. Ja uskoisin että esimerkiksi sudoku ei sudokun harrastajille ole suinkaan turha, vaikka se sinulle ehkä on.


*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
  • Epsoo
Vs: Pierusovellukset
« Vastaus #14 : 14.05.2014 kello on 18:22 »
No minä en noita ole määritellyt. sudokun otit itse esille ja kerroin sen olevan hyvä , käytän paperilla , samoin kuin sanaristikkoja.
 
Eli tuossa alla on lainaus mitä sanoit ja yllä oli minun vastaus , määrittelit ne "minun mielestäni" turhiksi tietämättä vastausta  ???

Kyllä määrittelit. Alla lainaus viestistäsi johon korostin tuon väitteesi.

Nämä eivät eroa toisistaan.
Kaikki on turhia :laugh:
https://play.google.com/store/apps/category/GAME_WIDGETS

Ja kyseisen linkin etusivulta löytyy nuo mainitsemani: