Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

vetokoukkua ducato -08 alustaiseen?

(1/7) > >>

-Tomppa-:
Moi,

Osaisiko porukka neuvoa mistä tuollaiseen otsikon matkailuautoon kannattaisi koukkua lähteä kyselemään kohtuulliseen hintaan asennettuna? entä onko saatavilla jostain pelkkää koukkua jonka voisi itse asentaa? Olen kyllä googlaillut, mutta eipä ole löytynyt vielä...

auto on täysin sama Elnagh baron 37 kuin tässä linkissä, mutta suomessa tosin rek. max. 3500kg
http://www.motorholme.co.uk/motorhomes/6ne8_model.htm

tsahkali:
Kuuklaile lisää...  Vapaa-aika, Suomen Vaunuosa, Reimo etc.  Koukun malli riippuu vähän alustasta, eli minkälainen jatkkopala siellä perässä on, vai onko Alkon alusta.
Voit ostaa/tilata pelkän koukun ja laitella itse, ei ole mitään rakettitiedettä.
Joissain autoissa on jo pistorasia valmiina, toisissa on valmis liitin, mihin tökätä johtosarja, joissain tarvii vetää edestä asti. Ja joissain onnettomissa pitää vielä ohjelmoida...  >:(

-Tomppa-:
osaisiko joku suoriltaan sanoa mikä esim. noiden edellä mainitun sivujen koukuista kävisi tähän autoon jos itse yrittäisi asennella?

Soitin tuonne vaunuosaan ja siellä kerrottiin että koukun hinta asennettuna on 1550e... Työaika kuulemma noin 4-5h. En tiedä mitä nuo yleisesti maksavat, mutta jotenkin kuulosti omaan korvaan aika kalliinpuoleiselta. Onko tuo hinta ns. linjassa ja saakohan mistään edukkaammin?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: -Tomppa- - 25.04.2014     kello on 19:43 ---osaisiko joku suoriltaan sanoa mikä esim. noiden edellä mainitun sivujen koukuista kävisi tähän autoon jos itse yrittäisi asennella?

Soitin tuonne vaunuosaan ja siellä kerrottiin että koukun hinta asennettuna on 1550e... Työaika kuulemma noin 4-5h. En tiedä mitä nuo yleisesti maksavat, mutta jotenkin kuulosti omaan korvaan aika kalliinpuoleiselta. Onko tuo hinta ns. linjassa ja saakohan mistään edukkaammin?

--- Lainaus päättyy ---

Onko sähköt väyläohjattuja?

Weicco:
-09 Trasportteriin oli vuonna -09 muistaakseni 1300€ luokkaa kun asennutin. Eiköhän tuo hinta ole ihan normi tasoa.
Toki mahdollista saada halvemmallakin, eikun kyselemään

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View