rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?  (Luettu 5413 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 13:58
Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« : 10.03.2014 kello on 00:26 »
Menipä taas hermo. 12 v flikka roikkui netissä keskellä yötä,  ja samantien lähti neidiltä netti lomalle.

Kertokaa minulle kuinka langattoman verkon voi ajastaa pois päältä 21-06 väliltä?  Jotakin ohjelmia ja f-securea olen kokeillut mutta vain pöytäkoneen netti katkeaa ja langaton verkko toimii hela tiden.

Motukka on Elisa viihteen setti (mikälie merkiltään), pääsen kyllä sulkemaan selaimen kautta koko wifin mutta olisi hieno jos toimisi automaattisesti.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2014 kello on 01:27 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:08
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #1 : 10.03.2014 kello on 00:30 »
Ja miten ajattelit omat yölliset kirjoitukset hoitaa?
Tabletin kortin kauttako?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 13:58
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #2 : 10.03.2014 kello on 01:26 »
Ja miten ajattelit omat yölliset kirjoitukset hoitaa?
Tabletin kortin kauttako?
d
Juuri näin. Tälläkin pärjää loistavasti.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.09.2016 kello on 12:46
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #3 : 10.03.2014 kello on 04:53 »
meillä tää on toteutettu niin että koko kone menee mukulalla lukkoon arkena kaheksalta ja viikoloppusin yheksältä. ainaki vistassa ja seiskassa saa ajastettua käyttöajat eri käyttäjille. Oli samaa ongelmaa aikasemmin että koneella roikuttiin yötämyöten

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #4 : 10.03.2014 kello on 06:45 »
Sitten pitää vielä varmistaa, että kännykällä ei pääse 3G-yhteydellä nettiin. On näiden juttujen kanssa meilläkin takuttu. Eihän nuo teinit tajua itse huolehtia nukkumisesta, jos on kivaa tekemistä!  >:(
Meillä vedettiin koko Elisan pönttö pimeäksi arki-iltoina ysiltä. Aikaa pidennettiin kymmeneen, kun likka oli 17v.
Terveiset natsi-äitipuolelta!  :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:32
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #5 : 10.03.2014 kello on 06:52 »
Sitten pitää vielä varmistaa, että kännykällä ei pääse 3G-yhteydellä nettiin. On näiden juttujen kanssa meilläkin takuttu. Eihän nuo teinit tajua itse huolehtia nukkumisesta, jos on kivaa tekemistä!  >:(
Meillä vedettiin koko Elisan pönttö pimeäksi arki-iltoina ysiltä. Aikaa pidennettiin kymmeneen, kun likka oli 17v.
Terveiset natsi-äitipuolelta!  :laugh:

Jaa niitä on muillakin natsi-vanhempia. Mää oon luullut että vain meillä. "Kun kaikkilla muilla paitsi meillä".  ;D ;D ;D

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:08
  • Epsoo
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #6 : 10.03.2014 kello on 08:07 »
Kertokaa minulle kuinka langattoman verkon voi ajastaa pois päältä 21-06 väliltä?

Meillä routteri hoitaa tuon asian, mutta siihen voi käyttää myös koneelle asennettavaa ohjelmaa.
http://www1.k9webprotection.com/

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:00
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #7 : 10.03.2014 kello on 09:44 »
Onhan noita "isoveli valvoo" -ohjelmia koneelle asennettavissa vaikka itä ja aika pätevät ne on windowsissa jo itsessäänkin sisäänrakennettuina . Tai tosiaan tuon routerin kun ajastaa, niin homma hoituu sitäkin kautta, mutta tosiaan se on sitten koko kämpän netti pimeänä laakista = tuo koneelle asennettava, käyttäjäkohtainen valvonta olisi varmaankin se suositeltavampi 8)

Meillä likka on 15v ja kun koneella olo päättyy, niin ei ole kerta eikä kaksi kun on jäänyt kiinni kännykällä netissä roikkumisestaan yö myöhään. Mutta ihan samoja kolttosia sitä on itse tuossa iässä tehnyt - ja ihan samalla tavalla on mun vanhempani asiasta motkottaneet. Onko minusta sitten iän myötä tullut samanlainen "jutti-faija joka ei tajuu mitään" ???

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:08
  • Epsoo
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #8 : 10.03.2014 kello on 09:49 »
Tai tosiaan tuon routerin kun ajastaa, niin homma hoituu sitäkin kautta, mutta tosiaan se on sitten koko kämpän netti pimeänä laakista = tuo koneelle asennettava, käyttäjäkohtainen valvonta olisi varmaankin se suositeltavampi 8)

Omassa routterissa tuon nettiin pääsyn voi ajastaa konekohtaisesti (MAC-osoitteen avulla), ei tarvitse kaikkia pimentää kerralla.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #9 : 10.03.2014 kello on 09:54 »
Tuo on vähän laitekohtaista, että miten se tapahtuu käytönnössä. Itse olen laittanut reitittimessä lasten koneiden mac-osoitteet estoon sunnuntaista torstaihin 20:30-06 ja pe-la 23-06.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:48
  • Savo
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #10 : 10.03.2014 kello on 09:57 »
Näkyy olevan yleistä nykyään tuo netissä roikkuminen. Meillä kanssa 13v likka on kärvähtännyt tuolla kännykällä netissä roikkumisesta.  Meillä linjat menee kiinni 22 mutta on oivaltanu että kännykällä voi roikkua vaikka kuinka pitkään..Ei ollut omaan aikaan paljoa puhelimissa nettejä saati sitten kännyköitä..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:00
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #11 : 10.03.2014 kello on 10:16 »
Ei ollut omaan aikaan paljoa puhelimissa nettejä saati sitten kännyköitä..

No ei kun silloin hakattiin C64:lla Print-lehdestä basic-koodia sisään tai pelattiin Hobbitia pitkin yötä :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 13:58
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #12 : 10.03.2014 kello on 10:49 »
Omassa routterissa tuon nettiin pääsyn voi ajastaa konekohtaisesti (MAC-osoitteen avulla), ei tarvitse kaikkia pimentää kerralla.

Kuinka tuo tehdään ? Kun ei osaa niin ei osaa.. K9:n latasin mutta eihän se rajoita kuin omia surffailuja.... Tietenkin voin asentaa sen jokaiseen koneeseen erikseen mutta langattoman verkon ajastaminen olisi paras ratkaisu.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
  • Nurmijärvi
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #13 : 10.03.2014 kello on 11:15 »
Tuossa on aika hyvät ohjeet, mikäli laitteet on samanlaisia.
Loppupäästä löytyy ajastus ohje.

  http://www.daimler.fi/tiedostot/manualit/webee-n-router/kayttoopas_v1-1.pdf

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:00
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kuinka sen langattoman verkon saa ajastettua?
« Vastaus #14 : 10.03.2014 kello on 12:05 »
Ja seuraavaksi nuori nörtinpoikanen feikkaa oman MAC:insa ja taas on taivas auki :D